Osteopatia - Osteopatia Grzegorz Kołodziej

Menu główne:

Osteopatia

- Bardzo skuteczna i bezpieczna metoda leczenia manualnego dolegliwości bólowych. Działanie opiera się na filozofii, iż ciało człowieka funkcjonuje jako jedna całość, a wszystkie układy są ze sobą powiązane. Jeśli dany narząd ulega "blokadzie", to negatywnie wpływa na sąsiadujące struktury, a te na kolejne. Mamy wtedy do czynienia
z efektem domina. Może to prowadzić do dolegliwości bólowych
w odległej części ciała niż pierwotna "blokada"
- Niezależny i odróżniający się zawód w zakresie opieki zdrowotnej, który przyczynia się do poprawy standardu życia, poprzez skupienie się na przyczynach problemu oraz poprzez dążenie do eliminowania uszkodzeń pierwotnych
- Przywracanie, utrzymywanie homeostazy (równowagi ogólnej) czyli pobudzanie ogólnych zdolności człowieka do autoregulacji
i autoregeneracji
- Techniki stosowane na układzie nerwowo-mięśniowo-szkieletowym: wnętrze odbudowywane od zewnątrz
- Techniki manualne, podczas których osteopata wykorzystuje wyłącznie swoje ręce, zarówno do badania klinicznego, jak i w celu leczenia.

Kim jest osteopata ?
  Dyplomowany osteopata D.O jest specjalistą o bardzo zaawansowanym wykształceniu medycznym z zakresu anatomii, fizjologoii, biomechaniki oraz patofizjologii. Uzyskanie dyplomu wiąże się z ukończeniem studiów osteopatycznych trwających 5 lat, na które można uczęszczać po ukończeniu studiów z zakresu fizjoterapii.
GABINET OSTEOPATII I REHABILITACJI
ul. Komisji Edukacji Narodowej 38